Wednesday, November 21, 2012

Hobi baru yang melazatkan. :)


Hai Hai semua pembaca. Saya Norfaiqah :p Awak ?
Awak sihat ? Harap2 semua sihat ye. Sekarang macam2 penyakit ada, selalu2 la ambil langkah berjaga2 ye. 

Hari ni saya tak mahu bercerita tentang penyakit2. Tapi saya nak share tentang hobi baru saya.
Hehehee :p
Sebenarnya minat kepada hobi baru datang dengan secara tiba2. Ataupun senang kata tanpa diduga lah.
Memang saya tak minat lah pada aktiviti ni. 
Tapi bila cuba, lagi mahu cuba, lagi mahu. hehe
Tak kenal tak cinta kan ? 
Tapi dah kenal, alamak, tak nak berpisah.
Perasaan nak buat tu selalu ada dan menjadi2.
Hehehe (gelak malu2 :p)

Ayah dengan mak pun bagi galakkan untuk saya teruskan aktiviti ni.
Diorang siap belikan buku untuk guide saya.
Tambah ilmu.

Sweet an diorang ? Mesti korang jeles. :p

Cuba teka apa saya buat ? Mesti dah ada yang boleh teka.
Saya Norfaiqah suka memasak ! hehe :p

Saya bertambah suka bila tengok mak dan ayah makan masakan saya.

Rasa macam dihargai. sob3. *Terharu.
Susah nak diceritakan dalam perkataan.
Bayangkan je lah.


Diorang dengan penuh selera makan.
Dari tu, saya bertambah minat nak buat. hehe
Rasa macam berjasa pulak :p
Acee malu nya (tutup muka lah)

Pssst nak cerita ni, tapi malu.
kadang2 ada juga berangan macam MASTERCHEF.
:p
Angan2 takpe kan kita pasang, even tak masuk master chef pun, 

dapat masak macam diorang jadi lah. 
:D

Kalau pergi audition, agak2 terima ke reject terus ? Haha
Nak tengok gambar masakan saya tak ?
Taknak tengok ? :(
Hmm tengok lah. penat ni.
Hehehe.


Ini dia. Persilakan tengok, nak makan ?
Err dah habis :p


cupcake vanilla suka-suka hati

kek coklat lazat diluar enak didalam

pizza hotdog + syur cmpur

banana choco pie

Sebarang tempahan boleh inbox saya ye...
hahahaha...
:P

Sekian terima kasih sudi membaca, sangat menghargai yang membaca.
Saya share story dengan awak.
Awak comel sebab awak baca blog saya :p

4 comments:

  1. Orang yang buat pahtu makan sorang2 tak share dengan kawan2 dia (saya), adalah orang gemok! :p

    ReplyDelete
  2. ye???wajib ye kne share ngn SYAZWAN???dh33 la 2..ckop33 la gemok 2..xkn nk mnambah lg...hahahahaha..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang gemok memang tak suka makanan dengan orang lain.
      tak kasihan langsung orang kat sini. dah la kurus :D

      Kata orang gemok, dia yang gemok.

      Delete
    2. sedapnya pizza hotdog+sayur campur dan banana choco pie.
      bigbear drooling dah tengok gambar. taknak lepas laptop.

      Delete