Tuesday, April 2, 2013

ALHAMDULILLAH...

salam,hye semua
apa khabar??
kalau tanya saya...
saya sihat alhamdulillah...
makin sihat rasanya..
ok,kali ini saya nak share sesuatu.
tentang "SAYA & DIA"
tanggal 30 mac yang lalu,
genap setahun sudah hubungan kami,
alhamdulillah
walaupon ada gaduh,suka,bahagia,sedih
macam-macam dugaan dan cabaran kita dah lalui
tapi rasa sayang,cinta dalam diri kami masih wujud dan bersemadi di hati
fuiyoo!!!
alamak,jiwang plakkan saya..
kadang-kadang,apa salahnya ekkk...
hehehehehe..^_^

to him :
ikhwan, iqa mintak maaf sekiranya iqa ade buat salah atau ada menyinggung perasaan ikhwan.
terima kasih sebab sentiasa bersama iqa.terima kasih sebab terima iqa seadanya.terima kasih sebab ajar iqa apa itu erti setia,sayang,kasih dan cinta.dan terima kasih atas segala pengorbanan yang telah ikhwan lakukan untuk iqa.iqa tak akan pernah lupa kan.iqa betul-betul hargai semua tu.thank again MHD IKHWAN SAFWAN.

semoga hubungan kita akan berterusan hingga ke jinjang pelamin dan berterusan hingga ke akhir hayat.In sya Allah...





suprise for him ^_^

No comments:

Post a Comment